Analiza Sensoryczna i Badania Konsumenckie

Oferowane przez Mérieux NutriSciences usługi z zakresu analizy sensorycznej i badań konsumenckich pozwalają na ocenę jakości produktów spożywczych i napojów, poznanie preferencji konsumentów, porównanie produktów z produktami konkurencji i tworzenie nowych koncepcji produktów.

Nasza światowa sieć ekspertów może pomóc zespołom ds. badań i rozwoju oraz marketingu w tworzeniu produktów, które spełnią oczekiwania konsumentów. Możemy również pomóc w określeniu, jak zmiany składników i procesu mogą wpływać na cechy produktu, zebraniu pełnych profili sensorycznych i zidentyfikowaniu kluczowych cech sensorycznych, które wpływają na akceptację konsumentów i zapewnienie jakości.

Stosujemy sprawdzone narzędzia i metodologie z zakresu badań sensorycznych i konsumenckich, które pomagają określić szanse na nowych rynkach, zmaksymalizować  rentowność produktów i działań oraz zapewnić długoterminową relację między konsumentami i produktem. Celem naszych badań jest lepsze zrozumienie konsumentów i pomoc w zdefiniowaniu strategii marketingowej poprzez pomiar i wyjaśnianie aspektów sensorycznych i emocjonalnych związanych z produktem.